Ayy benimde öyleydi . Annemlere götürdüğümde annem onu kundaklayıp beşiğe koyuyordu ve çocuğu sallamaya bile gerek kalmadan hop uyuyordu. Kendi evimizde ise bize kök söktürüyordu. Ninniler söylemeler kucakta sallamalar hepsi boş 😂 son çare keramet beşikte galiba deyip beşiği evime getirdim şimdi maşaAALLAH uyuyor . Kesinlikle yarım kundak bile olsa kundaklayıp beşiğe koyun