Aktn0215 ikiKudurukAnnesi canım emzırırken yaptım dukan ben. 2 hafta sonunda bıraktım. oglumda gaz yaptı yavrum cok mahvoldu. Sen sadece ıf dıyetı yap zaten emıyorda hepsı gıder.
Birannebirbebek7 ikiKudurukAnnesi aralıklı orucu araştırın isterseniz belki o yapılabiliyordur emzirirken
Aktn0215 Kahvaltı (11.00) ara öpun (15.00) aksam yemegı (17.00) bu aaatler dısında bıraey yemedım ve ac olunan surede aadexw yesıl xay su soda
Aktn0215 ikiKudurukAnnesi kan sekerımız düşer, aclık olur ce aksam daha cok yemek ıstersınız. Ara oğun onemlı 1 muz ve yesıl cay, yada 10 fındık yesıl cay vb. Yada kucuk bı meyve yemelısınız