Merhaba kızlar,
Oğlum 12.5 aylık ve beslenmesi gün içinde bana az geliyor. Kilosu da iyi aslında demekki az yemiyor ama yine de emin olmak istiyor insan☺️ Örneğin bugün kahvaltıda 1 yumurta omlet biraz ekmek, öğlen bir kase muzlu yoğurt. Akşam yemeğinde bir kase makarna. Arada da yarım dilim kek yedi. Kilosu da 82cm boyu 11.300kilosu. Mama almıyor anne sütü alıyor. Sizin bebişler ne alemde?