Busra9290 valla günümüzdekini bilmemde benim kayınvalidem ilk çocuğunu sezaryen doğurmuş sonra hemen hamile kalmış yeniden doğum zamanıda tüüm sancısını evde çekmiş son artık 5 dakikaya düştüğünde hastaneye gitmiş zaten doğurdunmu nasıl doğurdun diye sormaya kalmadan acil doğuma almışlar normal doğurmuş😂 sonra 3 tane daha normal doğurmuş