Edaaras Bebeğim 5bucuk aylık ve uyku tulumu kullanmaya başladım ama bilmiyorum içinden ne giydirmeliyim yarım zıbın diyorlar ? Klima da açsak çok sıcak olur mu üzerini örtmelimiyim ? Bilen arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim 🙏🙏 tulum 2.5 TOG
_tospikannesi Edaaras odanın sıcaklığına göre 21 dereceden düşük oluyor ise kısa veya uzun kol zıbın giydirebilirsin degılse giydirme
Uzayiko Edaaras ben şöyle yapıyorum alttan yarım kollu body giydirip üstüne uyku tulumunu giydiriyorum oda ısısı da 24 derece
eceunverkanra Edaaras 2.5 tog kalin bir uyku tulumu odaniz kac derece? Bir de her uyku tulumunun kendine ozel bir tablosu oluyor ona baktiniz mi?