Ozlm123 Kızlar 2. Yılımıza giriyoruz evleneli eşimle akşam yemeği yiyelim dedik önerebileceğiniz şık güzel bi mekan var mı? Gebzede oturuyoruz
Ozlm123 Ardahsyn baktım aslında ama bulamadım belki gitmişsinizdir yemeklerden memnun kalmışsınızdır diye sormak istedim ☺️