Elifdmn Bugün farkettim ki sol koltuk altımda misket kadar şişlik oluşmuş süt toplanmıştır geçer deniliyor başına gelen oldu mu hiç 8 günlük bebeğim var emziriyorum napmam lazım
BuseTursalMoran Elifdmn aynısı bende de olmuştu ama emzirdikçe kendiliğinden geçiyor doktora gösterdiğimde yapacak bişey yok olabiliyo demişti endişe etme ama ağrı falan yaparsa mutlaka dokturuna danış derim
Elifdmn BuseTursalMoran ağrı yok şuan içimi rahatlattınız valla inşaallah geçer 😊 Çok teşekkür ederim 🙏🏻