serebro amine_23 1 agiz 2 bacaktan Bacağından vurulanlardan biri baya etkiliydi birkac gün topalladı resmen agri şişlik kızarıklık yaptı aşı bölgesine.
Balkupummm amine_23 Benim oglum 2 kol bi agiz olmustu kolunun biri , ertesi gunu sisti kizardi ateside 39 a cikmisti surup vermistim atesi dusmustu koluda 2 gune gecmisti yan etkiler bunlar olabilir her bebekte olmuyor tabi
amine_23 Lidya-t Birde size bir şey sormak istiyorum çocuğunuz hangi kelimeleri söyleyebiliyor neler yapabiliuor benim ki hala anne babadan mee den ileri gitmedi
serebro amine_23 daha önce burada da aynı etkileri okumuştum, asilari yapan ebe de belirtti bacaktan uygulanan biri şişme kızarıklık hassasiyet yapar diye. Sonuçta 1 saniye bile vurmuyorlar aşıdan sonra 2 3 gün böyle olması normal geldi. Gözlemledim tabii süreklilik olsaydı doktora götürürdüm. 1 ay önce olduk sadece aşıdan sonra 2 3 gün oldu bu sıkıntı.
amine_23 2papatya Bende öyle inanın mesela şuan neden bir bayanin bebeğine bacaktan diğerininkine koldan diye düşünüyorum
MinikPrensesannesii amine_23 benim kızımda 18 aylık 25 e yakın kelimesi var 2li cümle kuruyor baba gel abi ver anne su vb bol bol kitap okuyun tvden uzak tutun sürekli karşınıza alıp konuşun
Lidya-t amine_23 Baya kelimesi var ne söylesem taklit ediyor artık baba,dede ,gitti ,bitti gel,al ,ver ,acıdı ,düştü bir tek inatla anne demiyor ben de ona şaşırıyorum .Söylediği kelimeler daha zor ikili kelimeleri de var ama anne yok
MinikPrensesannesii Bizim de ayın 24ünde oldu 2 kol 1 ağız şükür bişey olmadı ateş falan bir kolu şişti doktora sordum normal dedi
amine_23 MinikPrensesannesii Ne yaparsam yapayım olmuyor Aslinda ben cok konuşkan biriyim ne iş yaparsam yapayım ona cevap vermessde soru soruyorum ama neden bilmiyorum emzik emdiği için olabilir mi acaba diyorum çünkü kontrol ediyorum diğer olması gereken herşeyi yapıyor
MinikPrensesannesii amine_23 zamanı var demek ki benim oğlumda geç. Konuştu şuan 3,5 yaşında sus diye bazen gülüyorum 😊
BKumsal amine_23 2 bacaktan 1 oral yolla 3 adet olduk bugün. Herhangi bir yan etkisi olmadı şükür ki. Banyosunu da yaptırdım bugün.