yaseminkcmn aynı durum bizde de var benimde ilk bebeğim ve dişten dolayı olabileceğini düşündük. Benimki henuz 3 ay 12 günlük ama inanılmaz salyasi akıyor ellerini hırslı bir şekilde ağzına sokuyor ve dış kasiyici ile kasidigimizda mutlu oluyor çıkardığımızda sinirleniyor. Ateşi var surekli yüksek değil ama var. Son zamanlarda yatarak uyumaya alışmıştı ama artık emmeden asla uyumuyor uyuyacagi zaman bas bas bağırıyor 🤦♀️ diş haricinde bir şey gelmiyor aklıma