Cemrebebek Hanımlar Ekim ayındaki koleksiyon kuponu yüklenen varmı benim hala yüklenmedi. 2. Ye oldu bu. O kadar uğraşıyoruz 2’dir yüklemiyorlar sinir oldum 😡
sarmaliklahana Cemrebebek aaaa bende bu ay ilk defa yaptım ama herkese yüklenmiyor mu acaba 😳 50 kişi kaydet 50 tl yatıralım dıodu bende 106 kişi gözüküyor suan ama 13 aralıkta yatacak dıyor. 🙄
Busravebebegii Cemrebebek koleksiyon kaydınız 25i geçtiyse yatar eğer öyleyse ekran görüntüsü alıp trendyol canlı desteğe yazabilirsiniz
Winnithepooh Cemrebebek indiri m kuponu yada cüzdana yükleniyor bana indirim kuponu kısmına yüklenmiş mesela baktınız mı oraya
Cemrebebek anayimbenn çok sinir bozucu 2.ye oldu bu bana bakalım kasım ayın ki yüklenecek mi ondan bile şüpheliyim ya 😏
Deletedmom0099 Cemrebebek benimde ikisi yatmadı. bu en son yaptığımızda 3 kuru tamamladım 300 yatması lazım yatırmazlarsa ömrü billah kullanmıycam trendyolu aşırı sinir oldum
Leman01 Cemrebebek ben trendyol a yazmıştım yüklemeler bitti dedi kontrol etti siz aktif kullanıyorsunuz ama aktif kullanmayıp kaydet yapanlar dan dolayı 25 kişiyi bulmamış dedi. O yüzden yüklemediler.
sarmaliklahana Cemrebebek inşallah ya cok ugrastım 🤭 bebeğim için kullanıcam şimdiden belli ne alacagım 😆