s_enil_ay Bebegim sut almiyor. 1 ay 24 gunluk. Sadece mama ile besleniyor. Gaz sorununu henuz asamadik. Sadece Mama kullanip bu damlayi kullananlar var mi? Anne sutuyle mi etkili oluyor
Fatmasay s_enil_ay ben anne sütü ile kullandım ama anne sütündeki laktoz içinse bence mamadaki laktozada yarar diye düşünüyorum danışacağın doktor yoksa bence dene gözlemle canım .
Eceninannesi30 s_enil_ay mamanın içine atıyoruz ve sadece mama alıyoruz 2 aylığız mama içindeki laktozu raht sindirebilmek için