Nehirsare bizde karın ağrısı ve ateşle başlıyor yaklaşık 2 gün sürüyor karın ağrısı ama şiddetli çocuğum hep ağlıyor yürüyemiyor kramp giriyo gibi ateş çıkıyo normal kanlarda enfeksiyon değeri çok yüksek çıkıyor biz ayda 4 kutu antibiyotik içiyorduk anlamamışlardı 5 aylıkken bi Dr söyledi belki diye şüphe üzerine götürdüm iyiki erken götürmüşüm 5 aylıkken anladılar 1 yaşında genetik test yapıldı çıktı şimdi ömür boyu ilaç kullanıyoruz ayaklarımız azaldı çok şükür yurtdışından geliyor