GulAkkaya merhaba okuduğunuz doğru.Ben de oğlum altı aylıkken hamile kaldım emiyordu, ishal oldu.Hamileliğin başında verilen süt emen bebeğin bağırsaklarındaki temizliyor, ishal oluyor.Eğer ek gıda alan bebekse sütün tadı değişse de emmeye devam edebilir bırakmaz…