Canss3535 Elifurkan gayet iyi bence masallah benim kızımda 2950 dogdu şişlikler gidince 2.650 kaldı smdi 5.100 gram tek anne sütü.ama günde 3 4 defa kaka yapıyor 3 aylik
Ball-kizimm Elifurkan benim kızımda 3045 dogdu 2 aydır reflüyle ugrasıyoruz,şuan 3 aylıgız 5460 kg, doktorum kilosunun iyi oldugunu söyledi
Lena77 Elifurkan canım bizde üç aylık olduk doğum kilomuz 3.850 şuan da ise 6.5 yani normal seninde. Bende anne sütü veriyorum ama günde iki biberon da mama veriyorum .
Beyaz16 Canss3535 benim de 5 günde bir yapıyor saatli gibi gün dolunca yapıyor sadece anne sütü ile besleniyor 3 ay 18 günlük en sonra bir hafta önce 6540 kiloydu. Herkes kakasina normal desede doktor günde bir kere yapması lazım dedi.Biogaia verdi de faydası olmadı hala 5 günde bir 😏
Elifurkan Lena77 mamayı hiç almıyor deniyorum biraz yese toparlanacak. Benim oğlumla aynı gün doğan akrabamızın çocuğu var o 7400gr oda anne sütü alıyor çok fark var benimki küçük 🙁
yigitpasaninannesi_35 Elifurkan Sanirim bu aylarda kusma çok oluyormuş oğlumda çok kusuyor ama peynirimsi kusuyor kesik kesik ebeye sordum süt şeklinde kusmadigi ve fışkırarak kusmadigi sürece sorun olmaz dedi
yigitpasaninannesi_35 Elifurkan benim oğlumda 2900 doğdu şimdi 3 aylık 6 günlük 7200 🧿🐣 ve sadace anne sütüyle besleniyor
Elifurkan yigitpasaninannesi_35 benimki emdiği gibi sütü kusuyor hemde ağIndan burnundan fıskırıyor peynir gibi kesik kesik değil hemen emdiğini çıkarıyor doktora sordum olabilir dedi
Ayse252125 Elifurkan merhaba gayet normal bence kilosu benim oğlum da 2540 doğdu 2 ay 24 günlük 2 gün önce gittik 5500 doktor normal dedi sağlıklıysa hiç problem etmeyin büyüyorlar çok şükür ☺️
Umaymeva Elifurkan benim kızım da 2450 doğmuştu , 3. Ayında 5100 dü doktor normal dedi sadece anne sütüyle besleniyor