Sena80 Selam kızlar 18 aylık oğlum var sadece mama diyor ama söylediklerimi anlıyor sizinkiler ne durumda 😃
Gamzeburkan Sena80 merhaba benimde kızım var birkac gün sonra 18 aylık olacak kelimesi baya var artık ikili kelimelere gectik anne kalk baba gel gibi. Baba nerde dediğinde is ditti diyor. Herseyi anlıyorlar artık. Ama oyun oynamayı hiç sevmiyor hep yanında birlikte biseyler yapalım istiyor o konuda sıkıntıdayım biraz yemek falan zor oluyor.
Deletedmom0099 Sena80 17 ay 11 günlük. baba dede mama diyor sadece ama hitap şeklinde değil onlarda. dediklerimin bi kısmını anlıyor ama 🙈
Emir123ali Sena80 benim oğlumda 18 aylık anne baba abla eda ablasının adı iyigeceler teşekkürler teyze vs devamlı tekrarlatıyorumki unutmasın diye
Sena80 Gamzeburkan ya ne tatlı oluyorlar değil mi dillenince 😍 bizimkide tek oynamıyor ya sürekli yanında da oturamıyorum malesef 😄
Lidya-t Baba,dede,gitti,bitti ,düştü acıdı ,gel,git ne söylesem tekrar ediyor ama bir tek inatla anne demiyor o da çok ilginç geliyor bana.😀
Gamzeburkan Sena80 anniş diyor bana o zaman dünyalar benim oluyor dillendikce gerçekten daha tatlılar Allah bağışlasın hepsini bizlere ❤️