BalkizimBaloglum2 kesinlikle 2 yaş ile alakalı bizde ay u durumdaydı hatta ben 1 hafta sonra belimin ağrısından oturup kalkamaz oldum gece 3 ten sabah6 7 ye kadar ayağımda uyumak istiyordu bend eo şekilde uyuyup kaldım ama yine de gündüz uykusunu kesmedim kesmemde gündüz anca o uyuyunca dinlenebiliyorum biraz da olsa. Şuan çalkantılı bir gelişim döneminde bebeğin sabret geçiyor Allah yardımcın olsun