tenceretavakuskana Elifxx12 henuz yaptırmadım 6 aylık oldu bugun Zaten aman aman cok sacı yok ysında anca yaotırırm galıba
Semaertgrl Elifxx12 4 aylıkken sıfıra vurdurduk güçlensin hem de dinlensin diye yaz ayıydı çok terliyordu
Deletedmom_26 Elifxx12 15 aylık falandı makasla duzelttirdik 2 veya 3 ay sonrası makinayla 3 numara kestirmistik
Wanderlust Elifxx12 8 aylik kestirmeyi dusunmuyoruz saclari uzun onlerini topluyoruz tokayla ailede bizim erkeklerin de saclari uzun o yuzden uzatabildigimiz kadar uzaticaz sanirim
eceunverkanra Elifxx12 Uzayanları biz makinayla ya da makasla kesiyoruz(bebek icin tras makinasi almistik) tamamen kestirmeye hic icim el vermedi😌
Traveler_Mom Elifxx12 28 aylıkken yaptırdık. Pişman oldum inşallah çabuk uzar. Baya uzundu saçları ve oğlum çok seviyordu kestirince morali bozuldu yavrumun huyu değişti sanki
Ulku_06 Elifxx12 1yaşından sonra yaptırmak istedim. 8.ayda maalesef babaanne, dede sürekli kestirin, kestirin diye beynimizi yedi. Ben 1yaşında dememe rağmen. Emrivaki ile eşim evden aldı, götürdü tıraş ettirdi.
Elifxx12 Annebalisi ya benim oğlum 8 aylık sürekli elleri saçında çekiyor kaşıyor falan önleri uzun ondan mı acaba