Tecrübeli annelerden yardım değil TESELLİ istiyorum desem yeridir. Uyku eğitimi vermek için niyetlendim bebeğime. Bebeğim 6 aylık artık hep memede uyumak istiyor, yatağa koyunca uyanıyor, gece 20 dakikada bir uyanıyor emmeden susmuyor ve uyumuyor, emzirmezsem uyanıyor. Artık o kadar bittim ki uyku uyumuyorum haftalardır. Sürekli sinirliyim, bu bebeğime de yansıyor ister istemez, beni korkutuyor. Belim bacaklarım kollarım boynum tüm gece emzirmek için oturup durmaktan kopuyor artık.
Bugüne kadar belirli bir rutine alıştırmaya çalıştım, alıştı gibi de. Dedim ki bugün başlayacağım yatağına koyup bir hafta boyunca yanında durum teselli edip telkinle uyutmaya çalışacağım sonraki hafta hazır hissedersem odadan çıkacağım. Ama bugün ilk gün evet ama o kadar kötü ağladı ki daha ilk beş dakikada. Hani anneler bilir ya bu son takatidir bebeğin dediği o ağlama.. dayanamadım aldım kucağıma ve anında sustu. Aslında biliyorum işte tam da o an kaybettim.. bir dahaki denememde daha çok ağlayacak çok iyi biliyorum alacağını düşüneceği için, dayanamayacağımı bileceği için.
Sizden tecrübelerinizle bana yardım etmenizi istiyorum lütfen. Ve beni motive edecek, o anda onun ağlamasına dayanabilmemi sağlayacak şeyler söylemenizi rica ediyorum lütfen.
bırak göğsünde uyusun uyku eğitimi de neymiş diyenler olabilir ama kimse kimsenin ne çektiğini bilemez inanın. Ben eşime sarıyorum sinirden, ne ev işi yapıyorum ne yemek. Psikolojim alt üst oldu desem yeridir uykusuzluktan. Günlük en fazla iki saat uykuyla ayakta duruyorum o da iyi günümüz ise ve kızım kesintisiz iki saat uyursa 😓