Himoms Herkese merhaba, İstanbul da bakıcı fiyatları ortalama nedir? Şubatta işe başlayacağım. İlk iki ay 4 gün daha sonra 5 gün (tam gün) olmak üzere bakıcı arıyorum. Fiyatlar nasıl , nerden buldunuz bakıcınızı?
Deletedmom0099 Himoms tuzlada birisiyle görüşmüştüm ocak ayı falandı galiba, asgari ücret artı sigorta istedi
Sevvaldal Himoms offf kanayan yaram. Yabancı yatılı bakıcımız var. Haftada bir gün izin yapıyor. 5500+ haftalık 50 tl izin parası. Dolar yükseldikçe sürekli yüzü düşüyor. Dilinde hep yabancı bakıcıların gittiği. Çünkü dolar gönderiyor ülkesine. Her ay kız daha az gönderiyor. Bugün maaşını verdik. Mecbur dolar düşmezse ufak bir zam yapacağımızı söyledik. Evet Allah var güzel ilgileniyor oğlumla, aklım kalmıyor. Ama inanın değmez bu kadar. Bir de yemesi içmesi herşey sizden. İşin garibi türk iyi bir bakıcı bakıyorum o da yok🤷♀️ Ne 💩 tan bir zaman😒
Deletedmom0099 Himoms devletin bakıcı desteği var aslında ondan yararlandım kardeşim baktı bi süre ama şehir dışına taşınınca bende kimseye güvenemedim açıkcası destek bi kaç ay sonra biticek bir de zaten kayıtlar doldu aylardır yedeğe alıyolar yoksa ona başvurun derdim
Himoms Deletedmom0099 az önce başvurdum yedek yazıyordu. Daha önce bilgim olsaydı süresinden başvuracaktım. Aslında önemli olan güvenilir birinç bulmak, tanıdık referansıyla vs. Öyle olmazsa kime güveniriz nasıl yaparız bu devirde hiç bilmiyorum. Eşim de bulamazsak işten çıkarsın diyor. Ama ben çalışmak istiyorum göze alamıyorum işten çıkmayı da bu ekonomi de
Deletedmom0099 Himoms 2020 ağustosta almaya basladım ben direk asil olarak girdim listeye. çok iyi bi sistem gerçekten ama martta biticek evet tanıdık vasıtasıyla olabilir insanın aklı kalıyor baska türlü durum ortada, işten çıkmakta zor bi seçenek gerçekten
Himoms Sevvaldal paramızın bi değeri kalmadı malesef. Yabancı bakıcıya göre nasıl bilmiyorum ama fiyat olarak baya iyi veriyorsunuz. Benim o kadar bütçem yok malesef
Sevvaldal Himoms paramız pul oldu maalesef😢 evet tl olarak bakınca iyi veriyoruz ve dediğim gibi bence yaptığı işin karşılığı değil. Ama ne yazık kı dolar karşısında çok zorlanıyoruz. Dediğim gibi çalışacak türk bakıcı da bulamıyorum bu şartlarla🤷♀️