PoyrazinAnnesi26 Kızlar bebeğim aşırı huzursuz 1 haftadır ve 3 gündür ateşi 37.5 agliyo hep , ben dişı alt damaktan bekledigim için hep oraya baktım , bugün üst tarafa tesadüf baktım böyle şişmiş 5 dişi birden dış mi cikicak sizce ?
2minosprenses PoyrazinAnnesi26 hepsi ayni anda cikmiycak once on disler ama tek tek ates dusurucu agri kesici verebilirsiniz kac aylik 🌸👍
Wolverine PoyrazinAnnesi26 peş peşe de çıkabilir ama daha var gibi görünüyor. Beyazliyor sonra ucu çıkıyor dişin. Çok huzursuzsa az calpol icirebilirsin. Ateşi için de huzursuzluğu için de iyi gelir.
cemreninnannesii PoyrazinAnnesi26 diş tozu kullanın veya jel rahatlatıyor üst dişler gelecek gibi öndekiler
PoyrazinAnnesi26 Wolverine ne kadar sürer ki 1 haftayı gecicek böyle huzursuz ateşli ama iki gündür daha bı ateşi var bugün hiç düşünmedim ilaç vermeme rağmen
alvisinannesi Wolverine diş çıkartıyor benim kızımda çok huysuz calpol verebilirmiyim? Doktora soracaktım unuttum jel verdi sadece
2minosprenses PoyrazinAnnesi26 aynen 4 saate bur donusumlu verebilirsin allah bir an once dislerinin cikmasini nasip etsin agrisiz sizisiz allah yormasin bebiisi🌸👍
Wolverine PoyrazinAnnesi26 yani oğlumun 4.aydan 8.aya kadar sürdü o huzursuzluğu şişliği. 8.ayda çıkardı ilk dişini. Belli olmuyo ki kimi bebiş oğlum gibi çok zorlaniyo kimi bebiş patır patır cikariyo
cemreninnannesii PoyrazinAnnesi26 dentinox iyi gelmişti kızıma çok rahatladı ya da tetagil diş tozuda iyi ben özellikle buz dolabına koyuyorum soğuk oluyor öyle sürüyorum
Zlm PoyrazinAnnesi26 bence bı doktora gösterin hepsinin şişmiş olması bı garip geldi bana inşallah sadece distir tabi ama benim kizin böyle sismemisti
PoyrazinAnnesi26 Zlm bilmiyorum ki ilk defa dış cikmasina şahit olucam ama doktorumuza fotoraf attım zaten cvp bekliyorum
PoyrazinAnnesi26 Wolverine hep ateşi cikiyormuydu yoksa son günler mi çok çıkmaya başladı bide damagi ful böyle sismiydi?
Wolverine PoyrazinAnnesi26 her diş cikarmasinda ateşlendi. Evet hep dişleri damaklari böyle şişti mesela alt 4 dış yeri şişip 4u birden patlamıştı. Zaten bir kere de 3-4 diş birlikte çıkardı ama çok zorlandık bu yüzden Beraberinde popoda pişik, ağız salyasi, iştahsızlık, uyku sorunları ateş yaşadık hep
Wolverine alvisinannesi ateşi yoksa ve çok huysuzlugu yoksa tabi ki şurup son çare olsun. Ama aşırı huzursuzsa calpol zaten ağrı kesici ateş düşürücü olduğu için ağrıya da kullanabilirsiniz
PoyrazinAnnesi26 Wolverine bı ksc gündur ateşi vardı ama bugün ateşi hiç düşmüyor hep 37.4 calpol verdim 4 saat önce ama oda çok düşürmedi ateşi sadece huysuzlugu giderdi yani bugün hep ateşli bu çıkmasının yakın olduğu anlamında mi bide nasıl ateşi düşüre bilirim calpol vereli 4 saat oldum daha çünkü
PoyrazinAnnesi26 Wolverine çok soru sordum kusura bakmayın baya acemiyim napicagimi bilemedim doktorda cvp vermedi daha
alvisinannesi Wolverine çok teşekkür ederim. Huysuz sürekli ağlıyor büyük ihtimal ağrısı var ısırıyor herşeyi vereyim o zaman🌸