Gulizartas bir kaç saniye izledim dayanamadım o bebeğin çaresizliği bir eliyle küçücük bedenini kavrayıp diğer kırılasıca tek eliyle var gücüyle vurması… O kadar öfkeli o kadar üzgünüm ki insanın aklı almıyor ne oldu insanlığa, her gün ayrı bir vahşet haberi görmekten yüreğimiz karardı gözümüzün feri söndü..çocuğum için o kadar endişeleniyorum ki,nasıl insanlarla aynı dünyada yaşıyoruz Allahım tüm masumları bebekleri koru merhametsiz yaratıklardan