Hale-kd diliyorum yanlış anlamazsınız, benim oğlum da 18 aylık, telefonumla hiç ilgilenmez, çünkü yanındayken neredeyse hiç bakmam telefona. Hani deseniz ki arada telefondan bir şeyler izletiyorum o zaman onun için almaya çalışıyor diyecektim ama telefonda cizgifilm gibi bir özellik olduğunun daha cok fazla bilincinde değilse bebeğiniz diret dikkatinizi cekmeye, benimle ilgilen demeye çalışıyordur. Bence onun yanında sadece zaruri durumlarda kullanın telefonu, sorun çözülecektir.