Eşimin testi pozitif çıktı dün gece maalesef. Kızım ve ben temaslı olduğumuzdan dolayı onunla Birlikte ayrı odalarda karantinayız. Moralman çökmüş hissediyorum kendimi. Böyle ayrı gayrı kızımı babasından uzak tutmaya çalışmak onun ağlamaları cidden psikolojik olarak çok yorucu. Önerileriniz neler nasıl atlatabiliriz hızlıca bu süreci? Sanki 14 gün hiç geçmeyecekmiş gibi…