Ayse01_ ilk 6 ay belli sebeplerden dolayı bende 3 ay annem ve 3 ay kvalidem ile birlikte onların evlerinde baktık. 6.ayda evimize dönebildik.
1.5 ay güzel idare ettim ama beni yoran uykusuzluk oldu, ona yenildim. kvalidemi cagırdım.
Tabi annemin evinde rahattım başbaşa ikimiz baktık ama kvalidemin evi kalabalıktı, anneanne teyze kbaba kvalide.. Bu beni çok yıpratmıştı..
Suan o bizde 1 ay kadar kalıp gidecek.