Sorularınız varsa alabilirim .kısaca bahsedenim 30 peşinat aldılar 30 komisyon 6 yıllık sisteme girdik.5 ayda bir kura çekilecek eğer çıkmazsa 3.yılda herkese teslim edeceklerini söylediler. Konu şu ki pandemide işsiz kaldık sistemden çıkmak istedik paranızı 6 ay sonra alırsınız be 30 bin komisyon yanar dediler .ama sisteme girerken yanmaz demişlerdi .2.sorun ise diyelim komisyonu yaktınız herşeye rağmen paranızı 6 ay sonra alabiliyorsunuz .3.olumsuz yanı paranız Türk parası olarak kalıyor ve değeri sıfırlanıyor .4.olumsuz yanı ise istediğiniz evler 3 yıl önce 500 ken şu an bir milyon yani paramız öldü ve hiçbir işe yaramadı .diğer kötü yanı ise bu 3 yılda hem kira hem Eminevim ödüyorsunuz .kiracı iseniz sıkıntı