1995 11 kullanıyorm genel olarak cok memnunum ama en memnun oldugum konuyu geçen ay tecrübe ettim. Yanlıslıkla camasırlarla makineye attım. 15 dakka yıkandı ve cıktıgında hiçbirşey olmamıştı. Sıradan telefon olsa çöptü ve parasının hakkını verdi suya dayanıklılığıyla😇