Arkadaşlar acil bir durumum var yardımcı olurmuşsunuz artık gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum 8 aylık bir kızım var bir aydır ne versem ağzında bekletiyor sabah 8 de kahvaltıya başlıyoruz 12 ye kadar en sonuna pes ediyorum vermiyorum kalkıp topluyorum hepsini çıkartıyor diliyle itiyor ağzında saatlerce tutuyor napmam gerekiyor yaşıyanınız var mı