Kızlar bebeğim 22 günlük bazen kasılıyor gözleri oynuyor ve bi süre sonra kendiliğinden düzeliyor hani tarifleyemiyorum ama göz kapağıyla gözünün içi aynı anda oynuyor normal midir yaşayan varmı lütfen yazarmısıniz , birde bu aralar uykuya cok düskün sürekli uyuyor