Bebeğim 9 aylık olmak üzere diş çıkarıyor ilk dişi. Alttan görünmeye kaşık dokununca çın çın etmeye başladı ama meme delisi çocuk emmiyo emmek için geliyo ağzına değdiği gibi ağlayıp bırakıyo. Ek gıda alıyo ama daha kaşığı gördüğü gibi ağzını mühürlüyo resmen ne oyunla ne başka şeyle açmıyo ağzını. Her yolu denedim ruhum sıkılıyo o yemedikçe zaten çoklu gıda alerjisi var süt ürünleri ve daha birsürü şey. Siz bu durumu yaşadınız mı? İştah açıcı bir şey kullandınız mı??