Dimitrina_kovaceva
Fitifiti nasıl ki göz, kulak, bacak gibi organlarımıza takma isim kullanmıyor, normal isimleri var ise onlara da kendi isimleriyle tabir edilmesinin nesini tuhaf buldunuz anlamadım. Çocuklara da o şekilde öğretilmeli, bizzat uzmanları bunu savunuyor.