Deletedmom0099 😄 şuan niye tuzlada oturmuyorum diye kendime kızıyorum, istanbuldaki en iyi belediye orasıymış diye duyum almıştım yine doğru çıktı 😄😄 ben kartaldayım canım, yarın arayıp eşimin sendikası ile anlaşmaları var mı onu öğrenicem eğer varsa %15 oranında indirim oluyor