Benim 11 aylik prensesim var geçen ay adet dönemimde covit oldum öylece atlattım bu ay adet günüm 3 gün sekteye uğradı kan verdim negatif çıktı adet sancimda fazla olacağım aslinda ama olamıyorum covit sonrası adet gecikmesi yaşadınız mi ? Bide adet söktürücü olarak ne yapabilirim bilginiz var mi 🤗