Ipekhanim mutlaka uyandırın kan şekerleri düşüyor ve iyice ağırlaşıyor uykuları uyanamıyorlar diye biliyorum benim kızım da uyanmazdı topuğuna tepki verene kadar tırnağımızla baskı yapıyoduk uzun uyuduğu zaman acısını bile hissetmiyordu, belli bı zamandan sonra kendisi uyanıyor zaten acıkınca