Annekizz malwsef hukuk sistemimiz bazen kanıtsız işlemiyor..sabahtan beri o annenin yerine koymaya çalışarak anlamaya çalışıyorum en son düşüncem anne evlendiğinden beri şiddet gördüğü belli psikopat bi adam,hep aile ile tehdit edilmiş elinde telefonu bile yok..annesinin telefonuyla kayıt alıyor ki polise şikayet ettiğinde kocasını ertesi gün sertbest bırakmasınlar diye çünkü serbest kalsa kadın ve çocuğu öldürebilcek kapasitede..o çocuğun can çekişi ağlamaları gücü ona yetiyor rabbim ellerni taş etsin kaldıramasın..💩 çukurunda kıvrına kıvrına acı çeksin inşllah..sabahtan beri kendime gelemiyorum olmuyor