Sevgili anneler 4 ay 8 günlük bebegim sutum bir dönem azaldığı için biberon ve mama verdim ilk zmnlar bsy olmadi ama iki gundur emmiyor ve kendini itiyor bnden bir emzirme danismani beraber dus almanin ise yarayacagini soyledi ve denedim bebegim hali ile agladi ama sonunda 10 dk fln emdi ve memede uyudu uykusu geldiği icin mi yoksa gerçekten ise yaradigi için mi emmistir yorumlara yazardaniz meme reddi yasayan diğer anneler de yararlanir