Evet anneler günlerdir araştırıyorum cuma günü kontrolümüz var elbette doktora danışacağım.Fakat burda tecrübelerinizden bilgilerinizden faydalanmak isterim.Bir hafta sonra 5. Ay dolduruyoruz sütüm var ama hiç bir zaman tam yetmedi günde 1 defa formül mama takviyesi alıyoruz.ben formül mamayı kesmek istiyorum bunun yerine ek gıdaya erken bir geçmiş yapmak mantıklı mı sizler ne zaman başladınız.Pirinç unu kullanan var mı sağlıklı mı?Mama markalarının çıkardığı muhallebi tarzı kaşık mamaları öneriyor musunuz?Bu postta buluşalım anneler başka merak edenlere ise fikir olur.