Merhaba sevgili anneler oglum 5 bucuk aylik son bir haftadir maksimum 37.6’i goren ates durumu yasiyoruz. Oglum zaten normalde de cok sicak bir bebek 37.2 oyun oynadiginda normal mesela bizim icin ancak bir haftadir her aksam ayni saatlerde atesi 37.4’u buluyor sadece bir kere 37.6 oldu ondada direk hastaneye goturduk ancak yurt disindayim ve doktor basit bir enfeksiyon oldugunu 5 gun icinde gececegini soyledi d vitamini damla sayisini yukseltti. Burada bebekten kan almaya ve antibiyotige karsilar cok gerek olmadigi muddetce. Dis olmadigini soyledi ancak anlamiyorum enerjisi iyi istahi iyi oksuruk vs yok. Ailelerimiz israrla dis diyor artik gecmeyecek diye dusunmeye basladim bir kac gune yeniden gidecegim doktora ancak yasayan bilen var midir? 2 aylikken enfeksiyon yasamis antibiyotik kullanmistik o zaman Turkiye’deydik. Ama bu ona benzemiyor. Eger fikri olan varsa paylasirsa sevinirim.