sedaykn Doktorumuz psikolojik ve fiziksel olarak hazır olduğunu söyledi, nitekim benim gözlemlerim de bu şekilde. Çişini söylüyor, yapıyor da Sadece kakasını lazımlığa yapmak istemiyor, çoğu çocuk öyleymiş (kakayı vücudun bir parçası olarak görüyorlar hatta yukarıda da bir arkadaş yazmış ) lazımlığını pek sevmedi klozete oturmak istiyorum diyor 🤷♀️ Aparat almadım daha onunla birlikte çıkıp seçmek istiyoruz. Bakalım umarım iyi olur