Traveler_Mom merhaba ben başlayalı tam 1 ay oldu ve öğrendik. Ikea adaptör aldım. Sabahları bazen kuru bazen ıslak kalkıyordu. Önce kendim hazırlandım sonra oğlum artık bezi çıkarıyoruz. Sen buyudun ve sana göre bez yok baban , ben , teyzelerin gibi sende buraya yapacaksın dedim. İlk 3 gün altına yaptı kaka yapmadı hiç. Kabız olur mu diye endişe ediyordum. Sonra şöyle birşey yapmaya başladım. Annecim sanırım oynarken unutuyorsun haber vermeyi lütfen daha dikkatli olalım diye anlattım. Hem sen tuvaletini yaparsan kuş sana hediye bırakır dedim. Camın önüne bir kere çikolata , bir kere kayısı , bir kere hurma artık ne seviyorsa. 1 hafta böyle sürdü. 4 gün maşallah söylemeye başladı. 1 aydır da gayet guzel gidiyoruz şükürler olsun. Dışarısı icinde ayrıca adaptör aldım bir yere giderken yanımda goturuyorum. ☺️