Melmel canım bol bol su içiyorsun öncelikle öyle 3 4 bardak içtim falan değil litrelik al 3 4 lt iç günde. Humana falan alabilirsin, bestlak damla kullan ben çok faydasını gördüm. Hoşaf iç. Malt içecekler içmiştim ilk 10 gün falan oda iyiydi. Aç değildir çabuk acıkır ama midesi küçücük doyar o. Devamlı emmek istemesi duygusallıktan ve emsin de zaten sütün çoğalır. Sarılık durumun varsa günde 2 kez falan mama ver. Ve en önemlisi mutlaka bebeğin uyudukça sende uyu. Geceleri seni uyuyabilecek biri varsa yanında emzir geri uyu uyku süt yapıyor.