Bebegim 16 aylık ilk dşi 1 yasında cıktı , suan ustte 4 altta iki var , ben alttakı sag sol cıkcak sandm iki tanenin yanına , gulerken dun gece azı dişi cıkmıs arkada solda , sag tarafta patlıcak gbi , ama hep ateşi var , hcbişey yemıyor , napıcagımı sasırdım , dolven verdim yarm saat oncw yine inmior atesi , yasayan varmı ?