Kızlar 2,5 aylık bi bebeğim var. Başlarda sütüm çoktu, dolup taşıyordu resmen. Şimdi 5-6 damla geliyor, sağıyorum onda da gelmiyor. Ne yapmam lazım? Tamamen bitecek gibi duruyor birkaç damla geliyor çünkü. Bu aşamadan sonra yine çoğalır mı eskisi gibi? :(