Bugece bütün annelerin yaşanan kötü olaydan sonra evlatlarına sıkıca sarılıp öptüklerine onlara bakıp uykusuz kalınca gazları olunca bile sesimi bile yükseltmiycem şikayet etmiycem dediğine eminim bir anne olarak bugcee kalbim buruk üzgün 😞 bi şekilde sadece evladıma bakarak onu nekadr sevdiğimi onun bize ALLAH tarafından emanet edildiğini ona iyi bakacağıma ve nekadar da az şükrettiğimi farkettim aslında bugün yarın sonraki gün bütün annelerin kalbi gözyaşları en çokta DUALARI o melek sahabe bebekle rabbim onun bir an önce şifasına kavuşmasına sağla “Ey Allah’ım Ey İnsanların Rabbbi! Bu güzel bebeğe şifa ver, şifa veren ancak Sensin. Senin şifandan başka hiçbir şifa yoktur. Öyle bir şifa ver ki hiçbir hastalık bırakmasın.” 🙏😔