Ardahsyn Vaktiniz varsa “Tuvalet İletişimi” kitabını okumanızı tavsiye ederim. Bebegi uyanınca, yemek yedikten yarım saat sonra lazımlığa oturuyorum ve çıkış diye sesleniyorum. En fazla 5 dk tutuyorum, mızıklarsa da hemen alıyorum. Bugün sadece 2 tane bez kirletti. Normalde 10 bez kullanırız😄