Merhaba kizlar. Bebegim bronsit oldu burnu göğsü tikali nefes alamiyor. Doktora götürdük hava makinasi yazdi. Bizde omron marka hava makinasi aldik. O agiz ve burna takilan maske gibi seyi takinca ciglik cigliga agliyor. Taktırmiyor. Nasil yapcam nolur bir oneri verin. O maskeyi takmadanda burnuna tutarak hava versem faydasi olmazmi :( doktor yapmassan ilerde zatureye çevirir dedi cok korkuyorum;(