Alfabeta 10 ay 10 günden selamlar 😂 yapışık ikizim yani oğlum ve ben güne uyandıktan baya sonra başlıyoruz kahvaltı temizlik faslından sonra öğle uykusu daha sonra salona döktüğü oyuncaklarından sıkılıp bana sarmasıyla devam ediyor 🤪 akşam uykusu sonrasında babasından sıkılıp yine bana sarmasıyla gün kucağımda sallaya sallaya uyutarak bitiyor 😁 kısacası evin içinde ben nereye o oraya