Değerli anneler, bebeğimin başının arka tarafı dikkat ettiğim halde biraz yamuk. Şu an dokuz aylık geçen aşıda ebeye sordum. Beyin gelişimine olumsuz etkisi olmaz dedi. Saçlıyken belli olmuyor zaten ama içim hiç rahat değil benim yüzümden mi böyle. Sizlerde de böyle olan müdahale edilen var mı. Teşekkür ederim