1bebek1annee QueenMommm ben aç karnına günde 1 kez 4 damla şeklinde veriyordum. 40ı çıkana kadar kullandım sonra ihtiyaç olmadı.
aysnarbc QueenMommm bağırsak düzenleyici o günde 5 damla tek sefer ☺️biogaianın yanında gaz damlası olarakta zinco kullanıyodum bende
aslaninanneesiii QueenMommm hayır bağırsak düzenleyici yanına gaz damlası kullansanız iyi olur biz beraberinde metsil kullanmıştık baya fayda gördük
aysnarbc QueenMommm bağırsak düzenleyici o . gaz damlası olarak zinco iyidir onu alabilirsiniz 30 tl civarı biogaia gibi pahalı değil😀
aslaninanneesiii QueenMommm hayır boşuna almadınız bağırsaklarını düzenlemek için kullanacaksınız yanına da bir gaz damlası kullanırsanız daha iyi olur biz öyle kullanmıştık doktorunuza danışın yine de