Kızlar allah rızası için bu normalmi 11.5 aylık ne yese anında çıkarıyor bı saat geçmiyor direk ishal şeklinde çok kötü kokuyor bide uzun zamandır öyle hep böyleydi yani yaşına girecek 8 kilo hastaneye bunun için goturmelimiyim çok hareketli bı çocuk metabolizma si hızlı deyip geçiyorum ama artık moralimi bozmaya başladı bu durum