AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 37+4 de sezaryen olan annelerimiz var mı? Bebeğin gelişimi,emmesi genel durumu nasıldı kızlar?
susunbebekuyuyo AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ilk kızım 36+2 2.kızım 37+2 ikiside gayet iyi çok şükür miniğim 2 aylık
Merve AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tam 38. Haftada doğum yapmıştım. Herşeyi çok güzeldi. Sizinde öyle olur inşallah 🙏
Deleted0979 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 37+5cok şükür bir sorun olmadı canım bebeğim gayet sağlıklıydı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi susunbebekuyuyo Kaç kilo doğdular acaba? Sarılık durumları nasıldı? Emme refleksleri iyi miydi?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Merve Teşekkür ederim. Kızımı 38+2 de doğum yaptım. 37+4 ile 38 arasında çok bir şey farketmez herhalde. Kilosu,gelişimi,emme refleksi,sarılık durumu nasıldı?
Amatoranne Merve ben de tam 38′de doğum yaptım. 2 bebeğimde de. Aslında erkek bebekler daha geç doğar derler ama benimkiler sabredemedi heralde:) Bebeğiniz kaç kilo doğmuştu merak ettim de?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deleted0979 Kaç kilo doğdu canım bebeğin? Dogduğunda emmesi nasıldı? Sarılık? Genel durumunu biraz bahsedebilir misin🤗
Selcan2818 34+3 ve 36 araları 10 ay :) ikiside yogun bakım gördü birer hafta şuan sağlıklı ve iyiler çok şükür
yenianneadayi2208 Selcan2818 Merhaba..ikisininde erken doğmasının altında bir sebep var mı peki ? Doktorunuz birşey söyledi mi
susunbebekuyuyo AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ilk kızım 2700 doğdu minik minik büyüdü hala öyle minyon 2.kızım 3665 doğdu 1 hafta solunumdan yoğum bakımda kaldı emmesi iyi çok şükür sarılığımız oldu 40 gün kadar ama çok azdı yani yüzü gözü sarıydı 40 günlükken geçmişti
Baharf AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende aynı tarihte acil olarak doğuma alındım ama kızım emmeyi bilmiyordu mama da içemedi çok çektim sarılıktan ağlaya ağlaya hastanelere koştuğunu hatırlıyorum ama şükür şimdi çok iyi her zaman ilk zqmanlar zor oluypr zaten 🌹
kokusudalin AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 41 haftalıkken 3640 normal doğum. 3 gün sütüm gelmedi. 3. Gün sarılıktan yatış verildi. 15 günlükken tekrarladı sarılık 1 hafta da öyle yattı
Mom73727 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 39+0 Genel sezaryen oldum malesf 🥺 genel sezaryen olan varmı acaba merak ettiğim birşey var
mirayilknurtolga Mom73727 merhaba ben de 41+0 da 5 saat suni sancı sonucu doğum ilerlemeyince mecburen genel sezaryen ile doğum yaptım.
Mom5441 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 37+3 kuzum❤️Şuan 19 günlüğüz.Şükür hersey yolunda.Ek mama vermiyorum sadece emiyor🧿
Ipekhanim AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben Mom5441 hiç mi mama vermediniz ya da ne zan bıraktınız mama vermeyi
Merve AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bence farketmez. 2960 gram doğdu. Emme refleksi çok güçlüydü. Gelişimi güzel ilerledi. Sarılık en fazla 12 oldu. Sağlıkla gelsin minik 🙏
cikolatahurma AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 37+4 te zorunlu sezeryan oldum iyiydi hemen emdi gelişiminde iyi şükür
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi cikolatahurma Ya çok sevindim. İkinci bebeğim benim, gün aldık ben istedim. Ama erken mi diye bir tereddüt ettim. 🙈 Teşekkür ederim. Kaç kilo doğdu bebeğiniz acaba?
Fenty AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 40+1 de doğurdum. Normal olacaktı açılma sancı gelmeyince olmadı. 3250 doğdu sütümde hemen geldi çok şükür. Bir ara karın çevresi geri demişlerdi ama sağlıklı doğdu.
Deleted0979 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 3140 kilo doğdu Çok şükür emmesi güzeldi hemşireler çok yardım etti başta tutamadı çünkü ilk dogumumdu. Çok şükür hiç sarılığı olmadı kızımın
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi susunbebekuyuyo neden solunumdan yoğun bakım gördü? Kaç haftalıkken doğdu?